Τον Ιούλιο του 2013 η Addit σχεδίασε ένα Facebook App για την Quest με στόχο την προώθηση των πολυβιταμινών Super Once A Day.
Ο χρήστης με την είσοδό του στην εφαρμογή είχε τη δυνατότητα να ενημερωθεί για το νέο συμπλήρωμα διατροφής της Quest και στη συνέχεια να συμμετάσχει στην κλήρωση για μία 3ήμερη κρουαζιέρα για 2 άτομα με τη Louis Hellenic Cruises συμπληρώνοντας τα στοιχεία του στην αντίστοιχη φόρμα συμμετοχής.
Από την κλήρωση αναδείχθηκε ένας τυχερός νικητής ο οποίος κέρδισε μία κρουαζιέρα Αθήνα (Πειραιάς), Μύκονο, Κουσάντασι, Ηράκλειο, Σαντορίνη, Πειραιάς.
Η ενέργεια υποστηρίχθηκε μέσα από Facebook posts στη fan page της Quest αλλά και μέσω Facebook διαφημιστικής καμπάνιας (Facebook ads).