H εταιρεία Intimissimi ήθελε να επικοινωνήσει την ανοιξιάτικη συλλογή 2012 στοχεύοντας στο «κατεξοχήν» κοινό της… δηλαδή τις γυναίκες και τα κατάφερε μέσω του «έξυπνου» widget «Τι τύπος intimissimi είσαι;» που δημιούργησε η Addit.
Η online εφαρμογή προβλήθηκε σε συνεργασία με ορισμένα από τα μεγαλύτερα γυναικεία portals: το t.life.gr, το missbloom.gr, το marieclaire.gr και το womenonly.gr.
Οι επισκέπτες των portals είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν τα αγαπημένα τους looks για να τον τύπο τους. Παράλληλα, είχαν τη δυνατότητα μέσω της εφαρμογής να ανακαλύψουν τον νέο κατάλογο της Intimissimi καθώς και τα καταστήματα στα οποία μπορούσαν να αναζητήσουν τα προϊόντα της.
Η εφαρμογή επικοινωνήθηκε στα συνεργαζόμενα γυναικεία portals μέσω της δημιουργίας αντίστοιχου “Skin”.